Monday, October 19, 2009

Hmmm...lama x update

Hmmm..apa nk mula ek..dah lama sgt x update blog nih..so utk mengisi ruang bg bulan Oktober aku taip la sikit..sebenarnya tgh byk kije, tapi xpe kot rest kejap...kejap je..lagipun partner kije aku xde skg hehehe...balik lambat pun xpe...hahahaaaa (hrp2 dia x jumpa n baca blog nih hihihiiii..kalo dia terbaca? Sorriiii)...nk citer apa ek? citer pasal raya dh basi kot..citer pasal masak2, ntah nape ntah mood aku merudum skg nih...nk amik gambar main masak2 pun malas...sbb otak nih kena pk mende lain...huhuhu penat sehh..
ha..semalam si kembar dah start dok ngan kitorg..(mak, aku ngan adik aku le..) sbb xde org nk jaga...yey yey..sekurang2nya xderla kitorg bosan nk ngadap muka antara satu sama lain..ada budak kicit nih ada la hiburan sikit..tambah2 diorg tu dah pandai gelak2 bila di agah..huhu..ni yang aku nk balik cepat jap lagi nih...

No comments: