Tuesday, December 14, 2010

Salam Maal Hijrah

Salam Maal Hijrah...

Wahhhh....sgt lama blog aku ni xde pengisian..xtau la pasai pa. sedar x sedar dah hampir masuk ke tahun baru 2011 dan tahun baru hijrah sudah pun membuka tirai..x lambat rasanya untukku ucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru...Maal Hijrah 1432H. Ada azam baru? hmm..aku rasa azam baru aku lain sikit thn ni, tapi biar aku je yg tau...hikhik bukan kedekut, tapi nnt ada org yg akan perlekehkan.. owhh sugguh x suka akan keadaan itu. Semoga Allah membantu diriku..amiiin (sebak..).
Banyak benda yg aku cita2kan utk thn depan..satu yg aku boleh kongsi disini...aku nak mintak maaf dengan sume org yg aku pernah sakiti hatinya tahun2 sebelum ini (astaghfirullah wa atubu ilaih..egonya aku, sesungguhnya mmg sukar utk melafazkan kata2 maaf itu). Azam ni sebenarnya dah lama aku simpan..mudah2an Allah beri aku kekuatan utk laksanakannya..amin.
Uwarghhhh..dh try upload gambar, tapi x berjaya nmpaknya...ok see u next n3..wassalam.

No comments: