Thursday, July 26, 2012

MeNjElMa sEkEjAp

Heee..Assalamualaikum...tajuk tuh dah macam hantu ghopernye ye..jap menjelma, lamaaa hilang...huhu..
Perlu ke nak explain kenapa aku hilang?? senang je..malas nk tggu internet upload gambo..hehehe..yg gambo kt ats ni pun dh lama upload rupenye ada dlm post yg belum dipublish...rasanye seingat aku..masa tggu gambo nih upload, aku dh selamat dibuai mimpi kot...hihiiii sampai camtuh skali..
Anyway gambo nih ambik masa on the way balik KL from Tanjung Malim, menghadiri kenduri walimah my ex-dormmate Firuz Akhtar aka ustazah pilihan..femes dah dia skg, but apa yg aku suke..dia masih ingat lagi padaku hehe..actually yg dpt undangan majlis nih adikku n aku as usual adalah drebar tetap ke mana shj kalau kami mau berjln2, maka aku kenalah turut serta kan...hehe
Masa nih terjumpa jln ke Bukit Fraser..seingat aku, sejak aku lahir mmg x pernah lagi jejak kaki ke sana, nk dijadikan cerita maka sampailah jugak kami ke sana walau hanya sempat menjejakkan kaki cuma dlm setengah jam aje..then cepat2 turun bawah semula sebelum malam menjelma...banyak seram woo jln kt sana...apa2 pun Alhamdulillah syukur..kami sampai Kl dengan selamat...huh panjang lak citenye...actually pjg lagi nk cite..tapi sbb dok cilok2 masa kt ofis nih...maka sampai sini dulu..nnt nk coba upload gambo lagi...tatatititutu..

3 comments:

By Ticer Liza Yacob said...

bukit fraser tak der apa sangat. pegi sekali n tak mau pegi dah. dah la nak naik tu satu hal. adoii

Asiah Yacob said...

betul2..sbb tu kitorang dok setengah jam je..

By Ticer Liza Yacob said...

alahh..tu pasal nak kejar turun sebelum malam. he he