Friday, April 13, 2018

BaB 4 = BuLaN ApRiL SuDaH


Assalamualaikum..
Salam Subuh...cepatnya masa berlalu dah masuk bulan April dan hampir ke pertengahan bulan. Hmmm...time ni la rasa stress tu dah mula menekan hahaha... due date hantar report awal bulan depan huhuhu... Aku tak tau nak buat huraian untuk analisis data statistik...haru betul.. Haaa tu je nak bagitahu...
Eh sebelum aku keluar, gambar tu adalah gambar aku dengan kawan aku masa kitorang gi jumpa SV kitorang kat Shah Alam, tukang ambil gambar tu SV kitorang. Alhamdulillah dapat SV yang baik. Setiap kali jumpa tak pernah kitorang kelaparan hahaha...ada je idea Dr nak belanja kami makan. Dia suka cuba macam-macam makanan, kitorang pulak layankan je sebab kitorang pun suka makan, tambah-tambah lagi orang belanja kihkihkih... 
Ok, tu je lah rasanya. Masa mencemburui aku buat masa sekarang.

No comments: