Saturday, April 13, 2019

Apa KhAbAr?

Assalamualaikum...Selamat pagi nak masuk tengahari semua hahaha...
Lama jugak aku tak update blog rupanya..cek punye cek...kenapa aku tinggalkan update sebelum ni...nak try update tadi baru perasan Geoogle Chrome aku problem sebelum ni...aku unisntall yang lama, install baru terus problem...tak boleh upload gambar...katanye google tak recognised email yang aku guna tu...huhuhu la jugak.....pastu try guna Mozilla pulak....Alhamdulillah ok dah...hehehe. Sebab apa unisntall? Sebab sebelum ni ada download something yang rupanye aku salah download...ingatkan apps yang memang aku nak..tapi rupanye apps iklan...huhuhu tension je bila kita tengah guna, pop up keluar iklan2 yang ntah hape2...and semua2 tu memberatkan laptop aku...maka aku carik jalan untuk buang benda2 tu, sayang wehhh laptop ni haha...makanye terjadilah semua kejadian yang tak diingini tersebut...habis password pun kena reset...dah reset pulak, tak boleh syncronize grrrrr....makanya lepas ni aku akan uninstall Chrome teruslah dan cari lain pulak la...Safari maybe? atau ada sesiapa nak suggest yang lebih bagus? Oklah...sekian bebelan untuk hari ini...dah masuk Zohor pun...hahaha banyak nau iklan nak menaip ni. 
Oh ye...gambar nasi lemak tu gambar lama...bulan 2 lepas kot aku masak...hmmm rasa macam dah lama betul tak masak nasi lemak...manusia2 kat dalam rumah ni tengah diet, so aku kena lupakanlah bab2 masak yang sedap2 ni haha...nak masak pun takde mood dah sebab takde orang nak makan, aku masak, aku yang kena habiskan...kadang2 aku repeat on makan makanan tu the whole day ok...so bosan dan bila dah repeat tu korang pepaham ajelah...macam dah tak boleh nak telan rasanye hahaha...so mohler kita pun diet2 ayam sekali hehehe...

No comments: