Friday, April 24, 2009

Voucher

ni voucher Giant..dah selamat dah..

ni voucher Jusco..emm nk beli apa ek? x tau lagi bila nk guna
Sebenarnya dh lama nk masukkan n3 ni..tapi x tau nk tulih pa..
Sesaje je nk tayang voucher2 iteww..hehehe
Sebenornye voucher yg Giant tu dh abih lama dah..hasil drp joint seramik ngan k.ija..hehe..
Semua proses k.ija yg buat even gi amik voucher tu pun..kami (aku n lela) cuma tunggu hasil je...
Yg banyak tu adik aku punyer..yg kecik sikit nilainyer tu hat aku punyer la..(melabor pun cput je..)
Hat Jusco tu..ada lagi simpan...
Yg ni hasil kerja keras aku n adik aku dok pi sopping kt situ..Bukan selalu pun pi sana time sales ada la muka kami kt sana..time x sales kdg2 je...mana nk mampu..brg2 kt situ boleh tahan mahai gak la...tapi puas hati sbb ada kualiti...hihihi. Aku suka pi beli cadar kt situ time tgh sales..tu yg dapat voucher tu..ada la skali tu dok gilo pi beli cadar..kena plak time happy hour...perghh rabak poket mak cikkk..
Ha..ada lagi satu voucher yg aku belum redeem lagi..ni bulan 7 punyer citer..nnt dh redeem, aku tayang kat sini..sebelum tu kena la pi sopping dulu tambah point kan? kui kui kui...abihla akuuu


No comments: