Monday, October 24, 2011

SpaGheti OliO

Assalamualaikum...

Hmm...dah hampir Deepavali  dah...ini menunjukkan tahun 2011 sudah hampir ke penghujungnya....(apa kaitan? hehehe)...so bg pembaca yang menganut agama Hindu selamat menyambut deepavali dengan meriahnye...perayaan cahaya..
Berbalik kpd tajuk entri hr ni...jgn terpedaya ye..setakat ni aku bukan seorg yg sgt rajin memasak...muehehe..ini semua adalah gambar dlm folder yg terkumpul x sempat nk buat entri hikhik...sayang nk buang gambar ni..sbb bg aku gambar ni adalah hasil pengamatan teknik2 fotografi yg aku belajar secara tak langsung...try n error, tapi macam hampir menjadi (perasan)..
Tajuk menu adalah spaghetti olio..ilham drp kakak ipar kakakku yg sulung...masa gi beraya umah diorg, kami dihidang dgn hidangan mcm ni la...tapi xtraaa pedas berapi..kat umah ni kena pandai adjust la kan...sbb segala jenis mee @ pasta adalah kegemaran cek mek2 yg 2 org tu..so kesian kalau buat pedas2 sgt nnt diorg lapar x boleh nk makan..
ok nk kena out dulu..kalau rajin aku sambung balik ye...

2 comments:

cida said...

bestnya spagethi oleo ni.. dh lama x wat

Asiah Yacob said...

ooo..camtu ye eja oleo?..hehehe saya ikut suka je..asal ada bunyi...thanks cik cida..