Friday, January 6, 2012

SeLaMaT TaHuN BaRu 2012

Assalamualaikum...

Heee..dah 6 hari masuk tahun baru, baru terhegeh2 nk apdet blog kan??...xpe2 aku punye blog, bukan blog org lain...hmm tahun 2011 aku tinggalkan dengan byk kisah2 sedih..huhu...xpe..kan aku kena belajar jb pemaaf dan redha dgn ketentuan Allah..so far aku masih ok lagi...dan harap2 tahun ni ada la kisah2 gembira yg aku boleh share kat sini nnt. Salah satunye..heee aku akn berpindah office..yeay!! opss Alhamdulillah...bukan tukar krj ye..sekadar bertukar suasana je...itupun masih dlm perancangan, tempat dah dapat, cuma nk kena tggu segala proses utk menetap kt situ lah kan?? siap dah dlm kepala otak ni, berangan mcm2..tak caye? seee........


heee..saje je google smbil berangan nk konsep office cemana

hmm..suke ni..putih dan modern..tapi nk dok dlm bilik sorg2 ngeee demand lebeh nmpk..

Hmmm..sebenarnye tgh sakit kepala ni..hidung tersumbat + pening nk kemas office skg ni cemana pulak...dh lama seh aku x buat operasi membersih..adeh deh..kompem byk habuk.. Dahla next week nk masukkan staff baru, mana la aku nk letak tpt dia ni ek?? huhu skg ni aku dok tamak guna 2 meja skali...hehe tu yg tgh kompius nih..skg kena buat pilihan 1 tpt je ko ade..hihi kan dh pening..

2 comments:

dalila said...

seronoknya pindah office.... mood pun tmbh ceria la sikit

Asiah Yacob said...

hehe ye kak, mmg seronok...tp sure penat giler nk memunggah segala bagai brg2 yg dh sedia ada nih..maklumla kaki n tangan x byk...huhu