Thursday, July 16, 2009

NAMA-NAMA TIMANGAN ANDA:
Yang biasa org panggil aku Asiah. Mak n arwah abah n family n org2 yg lbh senior panggil Yah. Bos n kwn2 tpt kije panggil aku Siah/k.Siah. Ada jugak yg bolos panggil aku ngan nama As, w/pun aku dah larang sbb aku x bape suka ngan panggilan nama tuh, hehe n ada yg cuba bolos gak tapi x lepas..haha..cuma belum ada yg panggil ngan nama Nor je...hmm silap2 aku x nyahut bila org panggil ngan nama tuh (sbb mmg x penah ada org panggil pun). Panjang lak bebel.

ANDA SEORANG YANG :
yangggg....apa ek? slalu org 1st time kenal ngan aku mesti teka aku ank bongsu...aku tanya nape? diorg ckp nmpak manja gitu..ahaks..geliiii ati aku dgr...mana ada manja, tuh sume org yg ckp eh..bukan aku..aku pun x tau nk describe aku ni camne...ada gak yg kata aku ni garang..(nih betul kot), mungkin sbb aku ni suka marah/bising kat org yg buat keje x betul...hmm kalau kt tpt kije mmg dh kije aku pun hehe nasibla kalau korang x suka, aku pun bukan suka sgt marah2 org nih..buat sakit ati sendirik je...skg nih dh kurangkan sifat tu..aku kalo marah pun masa tu je.. lepas dh lepaskan rasa x puas ati tu aku akn ok..atau paling marah pun aku akn dok dlm opis sorg2 nangis (alamak malu arr.citer)...huhu..pjg plak aku bebel..cukup la tu ye..yg lelain biarla org yg kenal aku judge sendiri...kang terangkat bakul sendirik plak, ngeh, ngeh, ngeh...

INSAN TERISTIMEWA?? DESCRIBE APA YANG MEMBUATKAN DIA TERLALU ISTIMEWA DIMATA ANDA
Istimewa ek? semua insan yang aku kenal n kenal aku, semua istimewa la bg aku..sbb setiap mahkluk yang dijadikan Allah, semua istimewa..betul tak? DAN Off course la yg TERISTIMEWA adalah family aku kan...aci tak jawapan nih?

LAGU KESUKAAN ANDA:
Alamakk..lagu ek? manyakkk...lagu2 lama la yg byk aku suka sbb tu suka dgr SINAR FM (promot nih), lagu2 nasyid pun aku sukaa...pendek kata, lagu2 yang tak sakitkan tinge aku yg nk mendengar..

MAKANAN KESUKAAN ANDA??
Hmmm..jap nk pk..popia basah...nyum..nyummm...kalau bulan pose mesti carik...cukup kalo berbuka ngan popia basah ni je..hari2 pun xpe...tapi skg ni susah nk jumpa yg betul2 sedap, semua buat ala kadar jek..

WARNA KESUKAAN ANDA :
Hijau yg paling suka..tapi cuba jugak suka ngan warna2 lain..macam cekelat, purple...bla bla bla....

SIKAP YANG MEMBUATKAN ANDA STRESS:
suka buat kije sambil lewa...

TIGA BENDA YANG MESTI ADA DALAM BEG ANDA:
i) purse
ii) kunci, ketip kuku
iii) pen

KALI TERAKHIR ANDA MENANGIS DAN KENAPA??
hmmm...x ingat sbb aku mmg slalu nangis bila tingat kt arwah abah...Al-fatihah..

TAG 6 RAKAN ANDA:
adoiii...ni dh ramai yg buat tag nih...tapi k.ija ngan lela blm buat lagik...meh buat ye.. 


To Mama Hawa assignment dah siap..jgn marah ye lmbt anto...

1 comment:

By Ticer Liza Yacob said...

huh? sape suh ko letak namaku dalam tag ko? sungoh kurang sopan laaa