Sunday, July 26, 2009

Puding Karamel tanpa telorrr

haha..tragediii tul buat puding nih..rupe dh lawa dah (perasannn..hehe), tapi silap sb aku guna serbuk agar2 segera NONA..aku dh perasan dh dlm tu ada tulis gula dlm ingredients dia, tapi sbb aku konfius...betul ke ni? ke dia print je kt kotak tu...& sbb kt kotak tu kata masukkan 400ml air, oleh krn kt dlm resepi kata guna 500ml air + 500ml susu segar, maka aku bygkan kandungan gula tu x cukup la kan...jadiknya aku pun pi la pepandai tambah lagi 2 sudu gula..buat sampai siap, pastu dh sejuk masukkan dlm peti es, dan esoknya aku try la bwk kuar nk makan...harus posing dulu la kan..then bila rasa...mak oiii manisssss nyerrrr...xde sape yg sanggup nk makan..kang x pasal dok sepital..ngeh..ngeh..ngeh. riwayat berakhir kat tanah...aku buang le maksudnyer..huhuu..xpe la, aku mmg x pandai guna agar2 serbuk nih..lepas ni buat puding karamel guna telur je la..macam biasa

1 comment:

Suzi said...

tak pe belajar dr kesilapan hihii...