Sunday, September 13, 2009

It's My BirThDay

Bulan 9 mmg ramai aku munye family members kongsi birthday sama2 ngee..tapi nk citer hari ni bersamaan tarikh 13.09.2009 Birthday aku yang ke-29..Happy Birthday to me ngee..seawal jam 12.00 am aku dh terima ucapan dari my sis yg sambut birthday dia semlm..hehe tenkiu2. ops lupa lak ada yg wish lagi awl sebenarnyer..masa buat majlis berbuka puasa kt KDE Jumaat lepas, ada 3 org staff yg sama2 sambut birthday 3 hari berturut2 11hb, 12hb, n 13hb. Dah 4 tahun kitorg sambut birthday sama2 best2..terima kasih buat semua kwn2 yg buat suprise mlm tu ek..besau kek kitorg dpt..sedap lagii..tahun depan wat lagik ekk? Anyway aku pun nk ucap terima kasih buat sume kengkawan n adik beradik yg x lupa wish aku..terima kasih gak buat mak yang melahirkan aku dgn susah payahnye..yela dulu kan bersalin kat umah ngan mak bidan je...termasukla aku yang disambut oleh mak bidan masa mak tggl kat Kg Seri Ampang dolu...skg tpt tu dh xde kg dah..dh jadik Ampang Point..huhu..
kat sini aku nk letak skali sms2 yg aku terima spjg awl pagi tadi..nk share kt sini sbb nk simpan dlm tepon byk2 memori x cukup..at least kt sini aku leh ulang2 baca kan?

1. From Pe'la (ex-classmate) : Hepy besday, kakak :) dh b'+ umur lg, yg pntg maintain mudo.hehe..smg pnjg umur & dmurahkn rezeki. smg b'bahagia slalu :) ingt sy 'sokmo' :)

2. From Kak G (kakak sulong) : Happy bthday utk lela & dyah...bgn2 sahur...hp rosak..no lela dah ilang...

3. From Kak Idah (kakak no 3) : Hepi besday! Semoga dipanjangkan umur n dimurahkan rezeki.Amin.....

4. From Wan Azimah (my best fren) : Morning. happy bithday my fren.semoga murah rezeki,btambh iman.cpt jodoh,dan smoga mdpt jodoh dkalangn org2 soleh.may Allah bless u.

5. From Adik (adik bongsu aku) : dia bg msg bergambar/mms tapi aku x dpt download huhu..anyway tenkiu ye dik...kak yah nk adiah besau tau.

6. From Kak Ija (kakak no 2) : eppi besdei. Moga cepat dpt jodoh.

fuhhh..jenuh nk taip sebijik-sebijik...apapun terima kasih byk2 atas doa dan ingatan kalian...I Love U all..mmmuahhhhs...nnt nk upload gambar2 org yg berkongsi bulan lahir ngan aku skali..

1 comment:

Suzi said...

salam asiah, happy belated birthday...moga hidup sentiasa dirahmati Allah sentiasa hendaynya....

selamat hari raya , maaf zahir batin juga buat asiah sekeluarga.

nanti dtg ambil kad raya dan birthday card ye...