Sunday, September 6, 2009

Salam KeMbALi



Salam kembali setelah sekian lama aku menghilangkan diri..hehe x ke mana pun..cuma angin ribut taufan kemalasan datang melanda...kwang3x...hari ni aku kembali semula, tapi x tau la brapa lama angin rajin aku ni boleh bertahan huk huk huk...hari nih aku akn update byk mende pasal makanan le..citer lain malas nk enterprem..yok kita mulakan ngan...air soya..haha org lain sume dh byk kali buat dah tapi aku baru first time nk cuba buat, itupun

sbb ada hadiah birthday in advance..hahaha boleh?(beli tuk diri sendirik boleh?) Suke ati aku le...nk resepi ke? x yah la ye..sonang ajo nk bueknyo..rendam kacang soya dlm setengah hari, pastu cuci smpai bersih, blend, masak buh daun pandan, nk minum letak air gula ikut suka ati, pastu letak ais..siap....

No comments: