Saturday, May 16, 2009

CisKek

huhu..aku punyer la menerai buat ciskek hr nih...skali belum sempat ngap dah ada peminat daa...huwaaa..kucing Lela suka makan kekkk...abis separuh dibedalnya...mujur le kek tu nmpak macam x bapa nk jadik...kih kih kih..nasib ko la kek..sbb oben robot tu guna api atas je..so kt belah bwh macam bantat gitu..hehe..x sempat nk tayang yg cantik..
ni le rupe kek yg dah ditobek oleh kucing bertuah tu...ciss..
Nk tau camne boleh terlepas kt kucing2 bertuah tu?..hehe sbbnya masa lepas kek tu masak, aku dok bior je kt dlm robot tu...konon nk tggu kek sejuk la kan...sambil2 tu aku msk lauk2 tuk mkn tghari nih..sedor2 mak aku jerit.."lo siapa yg dah kobek kek nih?" ha?aku yg tgh masak terkezutt...zasss terus gi tengok..huu..kek akuuu...gitu le alkisahnya hehehe...

ni le bukti yg ciskek aku buat mmg sedappp...wakaka...

No comments: