Sunday, May 3, 2009

SelAmaT HaRi PekErJa...

ni la karipap pusing...jadik tang pusar je...huhu

Selamat hari pekerja buat semua pekerja2 di M'sia mahupun di luar M'sia...hehe..aku cuti utk 2 hari, setelah sebulan aku x cuti2...aku buat apa ek? Pagi Jemaat tu..aku dgn julung kalinya membuat karipap lapis @ karipap pusing....huhu..tapi masalahnya karipap tu x jadi lapis2...xpe2 cuba lagi..bab2 karipap ni mak mmg rajin...buktinya..pagi ni mak buat lagik...tapi hari ni punye..setakat yg aku tau masih belum betul2 menjadik..ptg ikut k.ija gi JJ cuci2 mata je..xde yg menarik tuk dibeli..aku cuma renew jcard je..pastu otw balik singgah tesco sat..ada brg murah..sempat gak aku grab milo 2 paket, minyak, susu anlene tuk mak dsb..
Malam...aku buat lagik puding karamel utk kali ke-2...sehari je dah abih...kali ni wat ngan tepung kastard, sedap sikit drp yg first time ari tuh..hehe..nnt kena buat lagi ni..bebudak kt klinik lak mintak...

2nd day, k. ija ajak gi SAMTEN sbb Aiesya ada pertandingan silat tuk kanak2 tabika Kemas...aku joint sbb nk tengok balik sekolah yg dh lama aku tingalkan...byk gak perubahan..grill sana sini..hmm (mcm keselamatan terancam je..)...dpt gak mengimbas balik kenangan2 lalu..huhu..sambil2 melayan si zhaim yg suka no dia dpt bebas berjalan2...Ada gak snap gambar sikit2..tapi dlm kamera k.ija...

No comments: