Wednesday, May 13, 2009

Menu SeMalAm

hmm..ni lauk semalam punyer..sbbkan aku masuk kije lmbat skit hari ni, mk req aku buat bergedil nih..hehe..aku pun stat potong2 semua bhn2, bila campur2 bykla pulak dpt..tapi goreng sikit dulu..yg lebih masuk freezer...kononnya nk lain la skit drp bergedil2 biasa tu..aku pun try n error masa nk goreng tu aku x celup ngan telur, tapi aku guna tepung gandum + biskut yg ditumbuk hancur ala2 bread crumb kih kih kih... (asalnye nk guna tepung jagung tp dh abish)...masa abis goreng, try la ratah cam tu je..mm mcm manis je..sbb aku gune biskut jagung...hehe. tapi bila makan ngan nasik ok je...
Bergedil daging

Ha..lauk kat bawah nih..mak yg masak..pasal kalau aku yg masak..mesti derang ni takleh nk makan...sbb aku mesti boh cili api tu hengat punyer..hihihi.. Ikan Kerisi masak lemak cili api..

No comments: