Sunday, August 26, 2018

SalAm Aidil AdHa

 
Assalamualaikum..
Mungkin dah terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha buat semua. Tapi memori Hari Raya tetap aku nak abadikan kat sini untuk kenang-kenangan. Manalah tahu kan, kot2 external hard drive tempat aku simpan gambar2 ni rosak @ hilang. Sebab dah pernah hilang kena curi sekali dah dulu hehehe.  


Korang beraya kat mana? Kami adik-beradik berkumpul kat KL je macam biasa, cuma kampungnye dah bertukarlah hehe. Bukan mudah untuk kami berkumpul cukup semua orang ada, apa2 pun kami tetap bersyukur sebab tang adik-beradik aku cukup semua ada. Masa raya puasa sebelum ni tak dapat nak berkumpul macam ni sebab masing-masing ada keluarga mertua untuk diziarahi. Aku sorang je yang raya tanpa mertua...ntahlah waze alamat umah mertua tak jumpa2 hahaha... maybe tahun depan boleh cuba waze lagi kot.

Complete set of my siblings..

Kalau bab bergambar, idea kitorang memang sentiasa ada je...


Ni ahli group 'Adik-beradik Gossip'


Gambar memang tak ikut susunan. Lantaklah ye...sebabnye aku malas nak edit susun balik gambar2 ni. Padahal masa nak masukkan gambar tadi aku dah select gambar tertentu je untuk upload dalam ni, sekali dia keluar semua gambar yang aku pilih mula2 tadi...belasah je lah...



Ni hero2 dalam family kami.



Gambar gedik2 memasing.

Siapa pandai teka kat mana lokasi penggambaran ni? hehe

Ni semua ahli yang perempuan...complete semua ada.

Pantang nampak ada kamera standby..

Alhamdulillah...semoga ada lagi kesempatan macam ni di masa akan datang.

Yang ni je yang dapat kitorang kumpul hari tu..ada 3 orang lelaki yang tak ada dalam ni, 2 orang anak buah & 1 orang adik ipar

No comments: