Saturday, June 20, 2009

Hari PaNdaN SeDuNiAaaa....

Hari nih aku cuti..so mmg tugas aku main masak2 kt umah...dlm 2-3 hari sblm nih aku dh skodeng dh nk masak apa mggu nih...hmm terasa nk cuba ayam pandan pulak..teringat2 yg mkn beli kt Giant dulu..sedapp...sblm salin resepi, aku tepon mk tnya pasal daun pandan kt umah..yess..mk kata ada bykkk..bukan apa org kedai kt depan umah aku tu selalu dtg mintak beli daun pandan ngan mk aku..tu yg tnya dulu..kang bhn lain dh cukup..daun pandan lak xde..kan ke haruu..resepi aku amik kt MyR, aku gabungkan 2 resepi yg ada kt dlm tu..nnt la aku taip ek..skg malass..sbb berzaman dok nunggu gambo2 ni diupload..penatttt...

nih...yg dh siap pakai baju..
nih tgh berendam dlm minyak..

dah siap pun...nk pi goreng sendiri ye..aku buat stok frozen sikit kt dlm peti es tu...




No comments: