Saturday, June 6, 2009

JaLan2 di KL

haha...lama betul nk tggu gambar2 ni di"upload"...sambil2 nengok tv, jenjalan umah org cari resepi..hehe...mata dah ngantuk, badan dh penat dek berjln2 di hari jemaat smlm...dh pagi daa..ms aku dok update citer nih..hehe
hmm..dh lama tul x g KL sejak2 aku kije kt area ampg je..adala 2 kali kot gi KL nih..mmg maleh betul nk meredah jem kt pusat bandar nih, nk carik parking pun sempat la round 2 kali pusing..sume parking mahal2 belaka..tapi disbbkan mak nk beli brg2 jahitannya, maka kami pun dgn sukerelanya mengikutt..hehehe..mula2 mmg pasang niat xnak beli apa2...huh akhirnya not-not RM dlm purse aku pun menyusut jugakkk..x tahan bebb..kui kui kui..apa2 kita layan gambar cuti2 M'sia aku nih...
Nih cucu sulong dlm family aku..Shafiqah ank kak G (kakak sulong aku)Lela tgh syok pilih tudung...
kedai jual tudung mmg bykk..tp tudung yg kami nk x bykkalamak..tong smpah pun nk masuk gak...photographer amatur keh keh kehdah penat berjalan..makan lak..ni aku munyer crispy popiah (mkn kt foodcourt sogo)nih sizzling yee mee lela n shafiqah..sedap gakmak munyer mesti nasik ayam..senang katanya..x pyh pk lama2nih hasil rembatan kami....kain batik n kain pasang tuk raya ahakstudung2 yg berjaya kami cari...mmg susah dh nk dpt...sume org dh pakai tudung ekin@ariani tuh...kami x minat..yg ni rembatan terakhir sebelum balikkk..hehe...purse aku yg baru..

No comments: