Saturday, June 20, 2009

PuTeRi AyU...

Kan aku dh kata... hari pandan seduniaa...haha..ni projek minum petang tadi...dah lama dah mk request aku suh buat kuih nih..tapi aku blm jumpa acuan lagi...ntah bila ntah time pi bank hr tu, aku jenjalan jumpa lak acuannya..so rembat la dlm 15 biji..(x tau lagi nk buat anggaran brapa kena ada acuan ni tuk skali masak)..x cukup rupenye..kelam kabut jap aku tadi..ye la kuih nih cepat masak..belum sempat sejuk nk kuarkan dari acuan..yg dlm periuk kukus dh masak..haru sungguhhhh..mmg kena ada asisstant la nk buat kuih nih..nk buh kelapa lagiii..nk buh tepung bancuhan lagi..nk kukus lagi...mujur adik aku yg bongsu tu blm pi USIM lagi..dia la yg tolong tadi..hehe..mak aku pun..tolong gak..terima kasih ye..
Lega je bila nengok kuih yg kita buat menjadik kan...

senang nk buat dan sgt lembut..x rugi cuba

No comments: