Saturday, June 20, 2009

N3 dah basi...kami pi piknik

Malas btl nk update ngan internet yg asyik putus2 nih..tu yg sampai basi sume mende yg nk diupdate hik..hik..hari nih cam ok pulak lepas akmenyumpah nk bom celcom smlm..hahaha..sesape kroni celcom sila amik perhatian ye..apsal la...susah sgt nk masuk line skg nih..aku byr bil tau..dh la mahall..kang, kang...hishhh sabooo....
kami...peace..
ni nk citer pasal pi berkelah Sabtu minggu lepas, best..sume adik-beradik aku ada..ank2 buah pun lengkap..cuma abg ipar sulong je xde..tapi tetap happening. Kami pi kt Sg Kemensah kt belakang Zoo Negara tu..mmg best..dulu2 pun nk piknik mmg pi sana pun..last pi masa arwah abah masih ada n belum sakit lagi..masa tu aku x turun mandi-manda pun..tapi yg kali ni aku take part jugak ngan dorang yg excited nk berkubang ha ha..siap lemas lagi..n kena gigit ngan ulo tecit..ok jom layan gambo2...

pulun wat roti2 nih smpai pkl 3 pg seh..time membedal kejap je..apa2pun puas hati...lalalalaaa...


tuh..mak buyung kembo ngan ank2 br smpai

tgh syok berkubang...

mak aku tgh tggu ayam goreng masak..

ni dia si tukang makan..aka adik aku yg bongsu..aka mak su kt blkg tu pondok yg kami sewa RM40 utk siang hari sajoo..mlm rege lain..tpt rehat kami ditaja oleh k.ija (kkk aku no.2)

kt air terjun buatan...

antara ank2 buah aku yg dikonker oleh budak2 laki dlm ni cuma 7 org je lagik 3 org x sempat nk enterprem..

No comments: